Teoretická časť odbornej zložky maturitnej skúšky
Študijný odbor: 3447 4 grafik digitálnych médií
Blok odborných predmetov: digitálne médiá, elektronické publikovanie, spracovanie obrazu a textu, spracovanie sekvencií, grafický dizajn digitálnych médií, aplikovaná informatika, aplikovaná matematika, ekonomika
Maturitné témy
- Maľovanie, Grafické prvky a grafické editory
- ActionScript I., Navigácia vo webstránke
- 3D modelovanie I., Kniha a dokončovacie spracovanie
- Vzhľad webstránky pomocou štýlov, Text
- Písmo, Vektorová grafika II.
- Dokončovacie spracovanie, Actionscript III.
- Svetlo a farby, 3D modelovanie II
- Polygrafický proces II., Retušovanie
- Rollovery, Kreslenie
- Digitálne médiá I., Vytváranie animácií
- 3D modelovanie III, Tlačové farby
- Grafika vo webstránke, Vektorová grafika III.
- Štruktúra webstránky, ActionScript II.
- Digitálne médiá II., Zvuk v animácii
- Vetvenie scriptu, Úvod do grafických systémov
- Cykly v skriptoch, Úvod do spracovania sekvencií
- Grafické techniky, Správa farieb vo Photoshope
- Počítačové siete, Internet, služba www, Spracovanie zvuku
- Skripty vo webovej stránke, Potláčané materiály
- Formuláre vo webstránke, Vrstvy
- Základné vytváranie symbolov pri spracovaní sekvencií, Tabuľky vo webstránke
- Logo, Zoznamy
- Selekcie a transformácie v grafických programoch, Polygrafický proces III.
- Filtre v bitmapovom editore, Polygrafický proces I.
- Vektorová grafika I., DOM v JavaScripte